Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15
Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15

Break Down Parody "Super Junior M" [persub]



لینک دانلود فایل + زیرنویس فارسی
 
زنگ تفریح 
یک پارودی از موزیک ویدئوی Break Down که زیرنویس انگلیسی داره و داستانی رو از شنونده ای انگلیسی زبان روایت میکنه که از دست دادن این موزیک ویدئو جایز نمیباشد خخخخ

همچین برنامه ای برای اولین بار در فندوم کی پاپ، ساب فارسی میخوره لطفا نظرتون رو بگین
روی خود موزیک ویدئوی اصلی هم میتونین سابش رو ببینین مشکلی پیش نمیاد.
ولی توجه داشته باشین که حتما نظرتون رو بعد از دیدنش با ما در میون بزارین که اگه تعداد نظرات مثبت زیاد باشه از این زنگ تفریح ها هم در کنار برنامه های دیگه براتون تهیه میکنیم تا بیشتر بخندین



عنوان موزیک ویدئو: Break Down Parody

زیرنویس : فارسیSize: 18 Mg

Host : Uplooder

Resolution: 360 p



Download MV

persub


مترجم و زیرنویس: Blackmoon
کاری از تیم ترجمه ی: SJ_Blue Subs

ممنون از همگی

نظرات 2 + ارسال نظر
eli سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 13:04

بنظرم باحال بودتاحالا Parody ندیده بودم
خوشم اومد
دستتون درد نکنههه

خوشالیم که خوشت اومد عزیزم.

rolet66 پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 02:24

سلام
با تشکر از فعالیتتون در راه سوجو می خواستم بگم:
این سروری که برای دانلود میزارید نمیدونم چه ایرادی هست دانلود منیجر من ازش دانلود نمی کنه، هر راهی هم که تونستم امتحان کردم برای رفع مشکل اما نمیشه. امکانش هست از یه سرور دیگه استفاده کنید؟ یا فرمت فایلارو تغییر بدین؟ بدون دانلود منیجر دانلود کردن اونم وقتی حجم فایل زیاد باشه تقریبا نمیشه
من واقعا از اینکه نمیتونم از مطالب و پستاتون استفاده کنم ناراحتم

سلام عزیرم. میشه واضحتر بگی دقیقا مشکلش چیه یا چه اروری میده؟ تاحالا همچین موردی نداشتیم. ولی حس میکنم مشکل از دانلود منیجرت باشه. اگه با سیستم دان میکنی دانلود منیحرتو اپدیت کن حتما. از سایت سافت ۹۸ دانلود منیجرتو اپدیت کن و موقع اپدیت حتما انتی ویروستو غیر فعال کن بعد نصب کن. بعد دوباره لینک دانلودو تست کن.
اگرم که مشکلت این نیست واضحتر بگو ببینم میتونم کمک کنم یا نه.
سرور اپلودر مدیا فایر جزو بهترین سروراس. اگه بخوام سرورو عوض کنم. باید تمام لینکارو جابه جا کنم، که خیلی زمان میبره و ممکنه طول بکشه تا بتونی دانلودش کنی. ولی با این حال اول نرم افزار و سیستمتو چک کن بعد به من بگو
ببینم چطوری میتونم کمکت کنم.
خیلیا دانلود کردن تاحالا مشکلی نداشتیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد