Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15
Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15

The One I Love "Hyena OST" [MV] By Super Junior-K.R.Y (2006) [persub]



لینک دانلود فایل + زیرنویس فارسی

 
 

این موزیک ویدئو مربوط به سریال" Hyena "  با صدای (کیوهیون & ریووک & یسونگ | K.R.Y)  می باشد.

این OST  با صدای این سه ستاره در سریال پخش شد



عنوان موزیک ویدئو: The One I Love
خواننده :Super Junior K.R.Y
عنوان فیلم مربوطه:
Hyena

زیرنویس : فارسی


Artist: SUPER JUNIOR K.R.Y

Year: 2006

Host : Mediafire

Resolution: 480p & 360p


بازدید از لینکsment

480p
360p


persub


ترجمه و زیرنویس : Narciss

کاری از تیم : SJ-BlueSubs

ممنون از همگی

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت 14:32

ممنون که لینک مدیافایر قرار میدین خیلی خوبه چون اکثر سایت ها لینک هاشون خراب میشه و تاریخش میگذره. دستتون درد نکنه.

هر لینکی تو وب هست.. نگران نباشین ما فعلا باهاتون هستیم

space پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 13:14

از الاله به رییس علیه خوبی و بدی از خودتونه .....بستنی ام نخور بیرون
هیچی خر شده بود زدم تو سرش درست شد دان کرد
اری دان میکنم خواستی بعدا بهت میفروشمون
خواهش میکنم از طرف جامعه ی نویسندگان گفتم به نمایندگی
آجو زینب توام خواستی یه نظر بزار
انقدر کتاب های کودکان 5 ساله رو نخون
مطی توام بیا نظر بزار توی اون کانال خیلی مودب نباش همش

میفروشی؟ نکابت این همه مجانی دان میکنی

space چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 09:27

این آلاله ست که داره صحبت میکنه...رییس علیه تو الان خوابی من توی صفحه هفت دارم حرص میخورماز بس دانلود نمیشه...
میگم بیشتر این برنامه هارو قبلا داشتم اما دوباره مرض گرفته منو دارم دان میکنم...حجم که داریم میزاریم دان شه
خلاصه بگم هر وقت سایت یه چیزیش شد خدای نکرده یه ارشیو زنده دارین که اونم منم
گفتم حالا که دارم دان میکنم یه نظرم بارم روحیه همکارها شاد شه
خسته نباشید
ای لاویو

از علیه به الاله من بیدارم ولی میرم بیرون
چرا دانلود نمیشه؟؟؟ چه مشکلی داره؟
خوب میکنی دانلود میکنی.. یکی دیگه هم غیر از من این برنامه ها رو داشته باشه خوبه
دم خودتون گرم ! دستت طلا لاو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد