Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15
Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15

Master Key - Ep3 ft Eunhyuk & Henry (2017) [PerSub]


لینک دانلود فایل ها + زیرنویس فارسی
 


 

عنوان برنامه: Master Key

زیرنویس : فارسی


Name: Master Key - Ep3 ft Eunhyuk & Henry (2017)

Host : Mediafire

Format : Mkv

Resolution: 540p
Sub Format : SRT


خلاصه:

کلید اصلی کیدی که میتونه هر قفلی رو باز کنه. تا حالا ارزوشو داشتین که کلیدی رو داشته باشین تا هر قفلی رو باز کنین؟
این بازی هیجان انگیز چه مسیری خواهد داشت؟



با حضور:

White Team:
Eunhyuk & Henry & Jun Hyunmoo & CNU (B1A4) & Hani (EXID) & Mingyu (Seventeen)
Orange Team:Lee Soogeun & Kim Jongmin & Chansung (2PM) & Lee Elijah & Lee Honggi (F.T. Island) & P.O (Block B)



Files


Download

persub


ترجمه:z.baran & F.N & Shiva & Haniara & M_Ka14 & Rezvan .bz & Eli_pri
ویرایش: Zari_mk

منبع: @Sjpersub & @PersianHottest & @persian_primadonna

ممنون از همگی


نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 19:13

سلام
راستش من سیستم ندارم
حالا بگید من چیکار کنم؟

من همه چیو گفتم نمیدونم واقعا بیاید تلگرام لطفا @eliyelf

ستاره دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 07:50

سلام خسته نباشید
من هنوزم نتونستم دانلود کنم
نمیشه از یه لینک دیگه استفاده کنید ممنون میشم

سلام عزیز نمیدونم دقیقا مشکلت از چیه ولی لینکا رو نمیشه دوباره اپلود کرد خیلی وقت میبره.. طریقه ی دانلود از اپلودرها رو بلدی دیگه؟ حافظتون پر نیست؟ نتتون مشکلی نداره؟ همه ی احتمالات رو چک کردی؟ پلیرهاتو اپدیت کن با پلیرهای بیشتری امتحان کن ببین چون لینک مشکلی نداره. منم اکثر احتمالات رو برات گفتم چک کن ببین کجای دانلودت مشکل داره..
با سیستم دانلود کن اگه با گوش به مشکل برمیخوری .. امیدوارم مشکل حل شه از برنامه ها لذت ببری عزیز

ستاره یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 07:18

من نمی تونم دانلود کنم چرا؟

اگه با گوشی دانلود میکنی و بعد از باز شدن لینک تایید دانلود براتون دانلود نمیشه یعنی یا نت شما مشکل داره و یا حافظه ی گوشیتون کافی نیست. چک کنین لطفا

ستاره یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 02:43

سلام من نمی تونم دان کنم لینک رو نمی تونم باز کنم

سلام عزیز باید اول تبلیغات رو رد کنی و بعد برات لینک اپلودبوی میاد که میتونی راحت دانلود کنی. پس اول باید زد تبلیغات کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد