Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15
Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15

Running Man - Ep376 ft Super Junior (2017) [PerSub]


لینک دانلود فایل ها + زیرنویس فارسی
 


عنوان برنامه: Running man

زیرنویس : فارسی


Name: Running Man -  Ep376 ft Super Junior (2017)

Host : Uploadboy

Format : Mkv

Resolution: 540p
Sub Format : SRT_ASS


خلاصه:

یک برنامه ی ورزشی و طنز که اعضای ثابت این برنامه در قسمت های مختلف با آیدل ها و بازیگر ها و یا خودشون مسابقه میدن . این برنامه جزء برنامه های تلوزیونی اکشن و ورزشی حساب میشه . هر قسمت از برنامه مهمون های مختلفی داره که مهمان های دعوت شده باید ماموریت هایی که براشون تعیین میشه با موفقیت به پایان برسونن تا برنده بشن.



مجری ها:
Yoo Jaesuk & Haha & Ji Sukjin & Kim Jongkook
Lee Kwangsoo & Song Jihyo & Yang Sechan &  Jeon Somin

مهمان ها: Super Junior
Leeteuk & Yesung & Eunhyuk & Donghae
Irene & Joy (Red Velvet)




Files


540p

persub


ترجمه: Petalist & Tina & Salvia & Niloofar & Helli & F.N & Fnamstar & Lema & Nafas


منبع: Sjpersub@ & @labelsj

ممنون از همگی

 
نظرات 4 + ارسال نظر
Fazee یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 17:11

سلام مرسی از کارتون ولی من نمیتونم دانلودش کنم باید چیکار کنم

سلام عزیز بخاطر مشکلات کشوری لینک ها غیر قابل استفاده هستن. باید صبر کنین تا این مسائل حل بشه

آوین شنبه 11 آذر 1396 ساعت 15:39

سلام خسته نباشید ببخشید من هم مشکل خانم ماریا رو دارم زیرنوسش برای من هم پخش نمیشه با نرم افزار های pot player و kmplayer و mxplayer هم امتحان کردم ولی نمیشه و فرمت اش هم برای من میزنه (MAN File(.man

سلام عزیز از حالت زیپ باید خارجش کنید هردو فرمت زیرنویس داخل پوشه هستن بعد از خارج کردنشون از پوشه فرمت ها سالمن اگه باز هم مشکل داشتین لطفا به این ایدی @nilojewel پیام بدین تا مشکلتون رو برای این زیرنویس حل کنن

راحله شنبه 27 آبان 1396 ساعت 14:35

از حالا تا اخرین روزی که سوپر جونیور و این وبلاگ هست ازتون بخاطر وقت و این زیرنویسای خوبی که انقدر سریع اماده میکنید ممنون...به امید اینکه با سلامتی کامل یه عالمه برنامه از سوپر جونیور مخصوصا برنامه های ایونهه دار ترجمه کنید

مرسی عزیزمممم ممنون از حمایتتون و انرژی دادنتون به تیم.. امیدواریم راضی نگهتون داریم.. فایتینگ

ماریا سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 04:27

سلام ببخشید فایل زیر نویس مشکلی داره برام باز نمی کنه فرمتش str و ass نیس مشکل کجاست

سلام عزیزم. لینک دانلود و خود فایل مشکلی نداره اما اگه براتون باز نمیشه ممکنه بخاطر این باشه که درست دانلود نشده باشه فایل رو پاک کنید یکبار دیگه دانلود کنید و بعد فایل رو از زیپ دربیارید و توی چندتا پلیر مختلف هم امتحانشون کنید ببینید مشکلتون حل میشه یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد